Handelsbetingelser

Velkommen til Lollys Laundry’s officielle webshop. Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser.

BESTILLING OG BETALING

  1. Find den ønskede vare
  2. Vælg størrelse og klik på ”føj til kurv” og gå herefter til bestilling
  3. Indtast navn, adresse, inkl. dit mobilnr. og e-mail, og accepter forretningsbetingelserne
  4. Bekræft din ordre
  5. Vælg leveringstype
  6. Gennemfør betaling
  7. Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder og beløbet hæves først, når varen/varerne afsendes.

    VISA/Dankort, EURO/MASTERCARD, VISA/Electron, MAESTRO og MobilePay. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager. Alle priser hos De viste priser på lollyslaundry.dk er i DKK og inklusiv 25% moms.

    Se afsnittet med TOLD OG MOMS.

    UDSOLGTE VARER

    Hvis en vare, som du er interesseret i, skulle være udsolgt, har du altid mulighed for at kontakte os på webshop@lollyslaundry.com. Her vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig med alt fra opskrivning på venteliste, til evt. genbestilling eller bestilling af en anden vare som kunne have din interesse.

    GAVEKORT 

    Vi tilbyder køb af gavekort.

    Du kan vælge at købe et digitalt gavekort, som du modtager via. email. Du kan også vælge at købe et fysisk gavekort, som vi pakker og sender til dig.

    Uanset type af gavekort, modtager du en email med instruktioner til, hvordan man indløser det under checkout.

    Vores gavekort har ingen ekstra omkostninger.

    Gavekortet er aktivt/kan bruges i tre år fra købsdagen. 

    Bemærk at gavekort kun kan anvendes hos Lollys Laundry' Webshop - og ikke i vores fysiske flagship stores. 

    Ønsker du at købe et gavekort til én af vores fysiske flagship stores, bedes du henvende dig til dem. Få information om butikkernes her.   

    FORSENDELSE & LEVERING

    ALLE FORSENDELSER I DANMARK OVER 399,- LEVERES GRATIS!

    Hos Lollys Laundry bestræber vi os på at yde den allerbedste kundeservice, vi har derfor indført gratis levering i Danmark på ordrer over 399,-. Alle andre ordrer i DK koster 29,- (Privat levering 59,-).

    Ordre på webshoppen bliver så vidt muligt afsendt indenfor 1-2 dage. Bemærk at der kan opstå længere behandlingstid under bl.a. udsalg, kampagner, højtider mm. Skulle det dreje sig om en hastesag kan man altid kontakte kundeservice, og få dem til at hjælpe dig.

    Alle varer som sendes med GLS kan ikke leveres pr. efterkrav. Når sendt med GLS, bliver varen leveret til et afhentningssted tættest på dig for at sikre så optimale afhentning muligheder som muligt. Varen kan naturligvis altid leveres direkte til din arbejdsplads, når blot dette angives under ordreafgivelsen. Alle varer leveres så længe lager haves. Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, lagerstyrings-fejl og prisændringer. 

    SÅDAN RETURNERER DU EN VARE

    1. Returnér til webshoppen
    Hvis du ønsker at returnere din vare/dine varer, kan du anvende den vedlagte returlabel.

    Bemærk, at det koster DKK 35,- at benytte denne label. Beløbet bliver fratrukket din ordre. 

    2. Udfyld returseddel
    Udfyld den vedlagte returseddel og læg den sammen med den vare, som du ønsker at returnere.

    3. Sæt returlabel på pakken
    Luk pakken omhyggeligt, og sæt din returlabel på pakken. Placér altid din returlabel oven på en eventuel eksisterende fragtlabel på pakken.

    4. Send din pakke
    Aflevér din returpakke i en GLS pakkeshop.
    Husk at få kvittering for indlevering af pakken.

    Når du anvender vedlagte returlabel, fratrækker vi DKK 35,-

    5. Refundering
    Vi håndterer din returpakke hurtigst muligt efter modtagelsen. Behandlingstiden er 1-7 hverdage. Du kan forvente at få dine penge retur i op til 10 hverdage efter modtagelse af din returpakke. (Weekender ikke inkluderet).  

    OMBYTNING

    Ønsker du at ombytte en vare til en anden størrelse eller style, skal du returnere som beskrevet ovenfor - og lave en ny ordre. 

    Du kan også ombytte din ordre i en af vores flagship stores til anden vare(r). Se mere info om butikkerne herBemærk venligst, at du IKKE kan returnere/få dine penge retur for webshop ordrer i vores fysiske flagship stores.

    Hvis du ønsker at returnere/penge retur for en vare, så skal den sendes tilbage til vores lager i Ikast. 

    Alle varer kan returneres inden for 14 dage fra modtagelsen. Ved fortrydelseskøb, skal varen returneres i samme stand som ved modtagelsen. Varen skal være i original emballage og i besiddelse af samtlige originale labels. Kunden betaler selv fragt for retur eller ombytningsvarer. Kunden bedes medsende information om navn og fakturanummer. 

    For at kunne servicere dig bedst muligt, skal du bare lægge en ny ordre på den rigtige størrelse eller farve, hvis du ønsker en ombytning. Når vi modtager din vare, vil vi kreditere beløbet til dit kort. 

    HUSK at vedlæg kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen.

    REKLAMATIONER

    Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage er opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt os da venligst direkte på telefon +45 3581 5000 eller via email: webshop@lollyslaundry.com

    Når du ønsker at returnere, ombytte eller reklamere over en vare, bedes du returnere varen til:

    TEXTILE LOGISTICS DENMARK APS
    Marsvej 7
    7430 Ikast
    "Lollys retur"

    Når du returnerer varen, bedes du angive en årsag til tilbagesendelsen, da det letter vores behandling og minimerer behandlingstiden. Hvis din faktura er bortkommet, bedes du oplyse dit kundenummer, og evt. dit ordrenummer.