Handelsbetingelser

Velkommen til Lollys Laundry’s officielle webshop. Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser.

BESTILLING OG BETALING

  1. Find den ønskede vare
  2. Vælg størrelse og klik på ”Føj til kurv”. Gå herefter til bestilling
  3. Indtast navn, adresse, inkl. dit mobilnr. og e-mail, og accepter forretningsbetingelserne.
  4. Bekræft din ordre
  5. Vælg leveringstype
  6. Betal med dit betalingskort eller mobilen
  7. Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail.

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder og beløbet hæves først, når varen/varerne afsendes.

    VISA/Dankort, EURO/MASTERCARD, VISA/Electron, MAESTRO og MobilePay. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager. Alle priser hos De viste priser på lollyslaundry.com er i DKK og inklusiv 25% moms, medmindre varen er til et ikke EU land. Se afsnittet med TOLD OG MOMS.

    UDSOLGTE VARER

    Hvis en vare, som du er interesseret i, skulle være udsolgt, har du altid mulighed for at kontakte os på webshop@lollyslaundry.com. Her vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig med alt fra opskrivning på venteliste, til evt. genbestilling eller bestilling af en anden vare som kunne have din interesse.

    FORSENDELSE & LEVERING

    ALLE FORSENDELSER I DANMARK OVER 399,- LEVERES GRATIS!

    Hos Lollys Laundry bestræber vi os på at yde den allerbedste kundeservice, vi har derfor indført gratis levering i Danmark på ordrer over 399,-. Alle andre ordrer i DK koster 29,- (privat levering 59,-).

    Ordre på webshoppen bliver så vidt muligt afsendt indenfor 1-2 dage. Der kan dog være længere behandlingstid under bl.a. udsalg, kampagner mm. Skulle det dreje sig om en hastesag kan man altid kontakte kundeservice, og få dem til at hjælpe dig.

    Alle varer som sendes med GLS kan ikke leveres pr. efterkrav. Når sendt med GLS, bliver varen leveret til et afhentningssted tættest på dig for at sikre så optimale afhentningsmuligheder som muligt. Varen kan naturligvis altid leveres direkte til din arbejdsplads, når blot dette angives under ordreafgivelsen. Alle varer leveres så længe lager haves. Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer. 

    FORSENDELSE TIL UDLANDET

    Forsendelser til udlandet indenfor Europa bliver primært leveret af UPS, og sendes som en forsikret pakke, så den til hver en tid kan spores. Pakker til levering udenfor Europa sendes med den mest optimale kurerservice indenfor dette område. Denne service leveres af Geodis Wilson, som samarbejder bredt med både FEDEX og UPS.

    Almindelig Service i Europa tager ca. 4-5 hverdage.

    Levering i Europa fra 8 Euro - fragtfri levering på alle ordrer over 130 Euro

    Vi leverer til følgende lande:

    Belgien
    Cypern
    Estland
    Finland
    Frankrig
    Grækenland
    Irland
    Italien
    Kroatien
    Letland
    Litauen
    Luxembourg
    Norge
    Holland
    Polen
    Portugal
    Rumænien
    Slovenien
    Spanien
    Sverige
    Storbritannien
    Tjekkiet
    Tyskland
    Ungarn
    Østrig
    Japan

    TOLD OG MOMS

    Bestiller du fra et EU-land betales der dansk moms, men ingen told efter reglerne om vares frie bevægelighed. Varer, som sendes fra Lollyslaundry.com kan ikke sendes som en gave til lande uden for EU, i et forsøg på at unddrage sig lokal told og afgifter. 

    Bestiller du derimod fra et land udenfor EU, kan der blive påført lokale skatter og told, som vi ikke kan drages til ansvar for, men til gengæld fratrækkes den danske moms ved køb. Hvis dette er tilfældet vil du blive kontaktet af fragtfirmaet. Vær opmærksom på, at denne omstændighed kan forsinke forsendelsen en del, da varerne bliver holdt tilbage i tolden. Det er derfra dit ansvar at tage kontakt til fragtfirmaet og betale de påførte meromkostninger.

    SÅDAN RETURNERER DU EN VARE

    1. Returnér til webshoppen
    Hvis du ønsker at returnere din vare/dine varer, kan du anvende den vedlagte returlabel. Bemærk, at det koster DKK 35,- at benytte denne label. Beløbet bliver fratrukket din ordre. 

    2. Udfyld returseddel
    Udfyld den vedlagte returseddel og læg den sammen med den vare, som du ønsker at returnere.

    3. Sæt returlabel på pakken
    Luk pakken omhyggeligt, og sæt din returlabel på pakken. Placér altid din returlabel oven på en eventuel eksisterende fragtlabel på pakken.

    4. Send din pakke
    Aflevér din returpakke i en GLS pakkeshop.
    Husk at få kvittering for indlevering af pakken. Når du anvender vedlagte returlabel, fratrækker vi DKK 35,-

    5. Refundering
    Vi håndterer din returpakke hurtigst muligt efter modtagelsen. Behandlingstiden er 1-7 hverdage. Du kan forvente at modtage pengene 1-2 hverdage efter, at vi har refunderet beløbet til dig. 

    OMBYTNING

    Du kan godt ombytte en vare i en af vores flagship stores, men hvis du ønsker at returnere en vare, så skal den sendes tilbage til vores lager i Ikast. Se mere info om butikkerne her:

    https://lollyslaundry.dk/pages/kontakt

    Alle varer kan returneres inden for 14 dage fra modtagelsen. Ved fortrydelseskøb, skal varen returneres i samme stand som ved modtagelsen. Varen skal være i original emballage og i besiddelse af samtlige originale labels. Kunden betaler selv fragt for retur eller ombytningsvarer. Kunden bedes medsende information om navn og fakturanummer. 

    For at kunne servicere dig bedst muligt, skal du bare lægge en ny ordre på den rigtige størrelse eller farve, hvis du ønsker en ombytning. Når vi modtager din vare, vil vi kreditere beløbet til dit kort. 

    HUSK at vedlæg kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen.

    REKLAMATIONER

    Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage er opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt os da venligst direkte på telefon +45 3581 5000 eller via email: webshop@lollyslaundry.com

    Når du ønsker at returnere, ombytte eller reklamere over en vare, bedes du returnere varen til:

    TEXTILE LOGISTICS DENMARK APS
    Marsvej 7
    7430 Ikast
    "Lollys retur"

    Når du returnerer varen, bedes du angive en årsag til tilbagesendelsen, da det letter vores behandling og minimerer behandlingstiden. Hvis din faktura er bortkommet, bedes du oplyse dit kundenummer, og evt. dit ordrenummer.