Mangler du hjælp?
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Order
Når du har tilføjet de ønskede varer til kurven, klikker du på ‘Gå til betaling’. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste din rabatkode. Hvis rabatkoden ikke fungerer, kan det skyldes, at den ikke gælder for udsalgsvarer, vores gengangere eller læderprodukter. Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Ønsker du at annullere din ordre eller ændre i den, bedes du kontakte webshop@lollyslaundry.com hurtigst muligt - og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Hvis du ikke har modtaget din Lollys Laundry ordrebekræftelse, skyldes det sandsynligvis en tastefejl i din e-mailadresse. Kontakt os venligst, så vi kan få det rettet.
Forsendelse
Hvis du ikke har modtaget din Lollys Laundry ordre inden for den estimerende leveringstid, bedes du kontakte os hurtigst muligt på webshop@lollyslaundry.com, og vi vil sammen med fragtfirmaet forsøge at lokalisere din ordre.
Hvis du har placeret din ordre en hverdag inden kl. 13.00, vil den som regel blive afsendt samme dag. I travle perioder med udsalg eller andre travle perioder, gør vi vores bedste for at afsende din ordre indenfor 1-2 hverdage. Beløbet for din ordre vil blive trukket, når din ordre er afsendt. Du vil modtage en e-mail direkte, så snart din ordre er afsendt.
Har du bestilt levering til en pakkeshop, har du 7 kalenderdage til at afhente din pakke. Hvis pakken ikke afhentes inden for denne periode, vil den automatisk blive sendt retur til os. Sørg derfor venligst for at hente din pakke hurtigst muligt.
Er du forhindret i at afhente pakken inden for de 7 kalenderdage, så kontakt os med det samme – vi vil gøre vores bedste for at finde en løsning.
Returnering, Reklamation & Ombytning
Hvis du vil returnere en vare, skal det ske inden for 30 dage fra den dag, du modtager din ordre. Vær opmærksom på, at varen skal være ubrugt og have de originale mærker og hangtags intakte.
Online Returportal
Ønsker du at returnere én eller flere varer, så følg venligst vores retningslinjer herunder.
Gå ind på VORES RETURPORTAL, inden du sender pakken tilbage. Du skal bruge dit ordrenummer (f.eks. #20200000) og din e-mailadresse for at gennemføre registreringen.
Når du har angivet, hvorfor du returnerer varen, modtager du en QR-kode på den e-mailadresse, du har oplyst.
Besøg din nærmeste GLS Pakkeshop med din QR-kode. Her vil personalet printe en pakkelabel til dig og sørge for, at pakken bliver sendt retur til vores lager. Husk at få kvittering for indlevering af pakken.
Når vores lager modtager din returnering, overfører vi pengene til dig og fratrækker 35 kr. for håndtering og forsendelse af returen.
Du kan forvente 2-7 dages ekspeditionstid fra pakken er modtaget til pengene er refunderet.
Reklamation
Hvis der er fejl på varen, venligst kontakte vores kundeservice på webshop@lollyslaundry.com.
Ombytning
Vi tilbyder desværre ikke ombytning via webshoppen. Hvis du har brug for en anden størrelse eller farve, anbefaler vi, at du returnerer den nuværende vare og placerer en ny ordre på den ønskede style.
Du har også mulighed for at ombytte en vare i en af vores flagship stores, så længe den ønskede størrelse er på lager. Vi anbefaler, at du kontakter butikken på forhånd for at sikre, at størrelsen er tilgængelig.
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at returnere varer i butikken og få pengene refunderet, da alle refunderinger skal behandles gennem vores webshop.
Hvis du beklageligvis har modtaget en forkert vare/ordre eller en defekt style, bedes du kontakte os på webshop@lollyslaundry.com hurtigst muligt med dit fulde navn og ordrenummer - herefter vil vi vejlede dig yderligere.
Du bedes desuden tage nogle billeder af den defekte vare (af skaderne) eller forkerte ordre (ordresedlen og produktet) og vedhæfte i e-mailen.
Vi tilbyder desværre ikke ombytning via webshoppen. Hvis du har brug for en anden størrelse eller farve, anbefaler vi, at du returnerer den nuværende vare og placerer en ny ordre på den ønskede style.
Du har også mulighed for at ombytte en vare i en af vores flagship stores, så længe den ønskede størrelse er på lager. Vi anbefaler, at du kontakter butikken på forhånd for at sikre, at størrelsen er tilgængelig.
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at returnere varer i butikken og få pengene refunderet, da alle refunderinger skal behandles gennem vores webshop.
Når vi har modtaget og godkendt din retur, vil du blive refunderet på det betalingskort, som du brugte til at foretage dit køb. Dog er der undtagelser med fratrækkelse af det beløb du hæfter for, hvis varen er blevet skadet, eller har mistet værdi på anden måde.
Hvis du bruger det medsendte returlabel, vil der bliver fratrukket 35 kr. af din refundering.
Vær opmærksom på, at der som regel kan gå op til 10 hverdage før du kan se beløbet. Bemærk at der ved brug af Mastercard kan gå længere tid.