Spring til indhold

Tilføjet til kurven

Din indkøbskurv er tom

Retur & Ombytning

Generelt

Hvis du vil returnere en vare, skal det ske inden for 30 dage fra den dag, du modtager din ordre. Vær opmærksom på, at varen skal være ubrugt og have de originale mærker og hangtags intakte.

Online Returportal

Ønsker du at returnere én eller flere varer, så følg venligst vores retningslinjer herunder. 

  1. Registrer din retur
    Gå ind på VORES RETURPORTAL, inden du sender pakken tilbage. Du skal bruge dit ordrenummer (f.eks. #20200000) og din e-mailadresse for at gennemføre registreringen.

  2. Få din QR-kode
    Når du har angivet, hvorfor du returnerer varen, modtager du en QR-kode på den e-mailadresse, du har oplyst.

  3. Send din pakke
    Besøg din nærmeste GLS Pakkeshop med din QR-kode. Her vil personalet printe en pakkelabel til dig og sørge for, at pakken bliver sendt retur til vores lager. Husk at få kvittering for indlevering af pakken.

Når vores lager modtager din returnering, overfører vi pengene til dig og fratrækker 35 kr. for håndtering og forsendelse af returen.
 
Du kan forvente 2-7 dages ekspeditionstid fra pakken er modtaget til pengene er refunderet.

Reklamation

Hvis der er fejl på varen, venligst kontakte vores kundeservice på webshop@lollyslaundry.com.


Ombytning

Vi tilbyder desværre ikke ombytning via webshoppen. Hvis du har brug for en anden størrelse eller farve, anbefaler vi, at du returnerer den nuværende vare og placerer en ny ordre på den ønskede style.

Du har også mulighed for at ombytte en vare i en af vores flagship stores, så længe den ønskede størrelse er på lager. Vi anbefaler, at du kontakter butikken på forhånd for at sikre, at størrelsen er tilgængelig.

Bemærk venligst, at det ikke er muligt at returnere varer i butikken og få pengene refunderet, da alle refunderinger skal behandles gennem vores webshop.