Retur & Ombytning
Generelt
Hvis du vil returnere en vare, skal det ske inden for 30 dage fra den dag, du modtager din ordre. Vær opmærksom på, at varen skal være ubrugt og have de originale mærker og hangtags intakte.
Online Returportal
Ønsker du at returnere én eller flere varer, så følg venligst vores retningslinjer herunder.
-
Registrer din retur
Gå ind på VORES RETURPORTAL, inden du sender pakken tilbage. Du skal bruge dit ordrenummer (f.eks. #20200000) og din e-mailadresse for at gennemføre registreringen. -
Få din QR-kode
Når du har angivet, hvorfor du returnerer varen, modtager du en QR-kode på den e-mailadresse, du har oplyst. -
Send din pakke
Besøg din nærmeste GLS Pakkeshop med din QR-kode. Her vil personalet printe en pakkelabel til dig og sørge for, at pakken bliver sendt retur til vores lager. Husk at få kvittering for indlevering af pakken.
Reklamation
Ombytning
Vi tilbyder desværre ikke ombytning via webshoppen. Hvis du har brug for en anden størrelse eller farve, anbefaler vi, at du returnerer den nuværende vare og placerer en ny ordre på den ønskede style.
Du har også mulighed for at ombytte en vare i en af vores flagship stores, så længe den ønskede størrelse er på lager. Vi anbefaler, at du kontakter butikken på forhånd for at sikre, at størrelsen er tilgængelig.
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at returnere varer i butikken og få pengene refunderet, da alle refunderinger skal behandles gennem vores webshop.